|
Lp.
|
Zakres działalności
|
Realizujący zadania wynikające z art. 6 ustawy
|
Sposób realizacji
|
Termin
|
|
1.
|
Przygotowanie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
|
koordynator
|
Opracowanie planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i przekazanie do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły. Podanie do publicznej wiadomości danych o osobie wyznaczonej na koordynatora ds. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Podanie do publicznej wiadomości planu działania na rzecz poprawy dostępności.
|
30.09.2020 r.
|
|
2.
|
Dokonanie samooceny pod kątem dostosowania administrowanych obiektów do minimalnych wymagań dotyczących dostępności.
|
koordynator
|
Analiza stanu obiektów PSP im. Jana Pawła II w Potoczku pod względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami wynikającymi z przepisów ustawy.
|
31.12.2020 r.
|
|
3.
|
Identyfikacja osób ze szczególnymi potrzebami.
|
koordynator
|
Sporządzenie wykazu osób ze szczególnymi potrzebami w podziale na: 1) uczniów szkoły,
2) pracowników szkoły.
|
na bieżąco, w zależności od potrzeb
|
|
|
Przyjmowanie uwag, opinii i sugestii od osób ze szczególnymi potrzebami, a także ich rodzin i opiekunów dotyczących problemów natury architektonicznej, technicznej, cyfrowej, czy też informacyjno - komunikacyjnej z jakimi zmagają się oni podczas kontaktów ze szkołą.
|
koordynator
|
Umieszczenie na BIP ogłoszenia informującego o możliwości zgłaszania uwag, opinii i sugestii przez osoby ze szczególnymi potrzebami, a także ich rodziny i opiekunów dotyczących problemów natury architektonicznej, technicznej, cyfrowej, czy też informacyjno - komunikacyjnej z jakimi zmagają się oni podczas kontaktów ze szkołą. Analiza przekazanych uwag pod kątem dostosowania szkoły dla osób ze szczególnymi potrzebami.
|
Realizacja w całym okresie działania koordynatora
|
|
|
Wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami.
|
koordynator
|
Podanie do publicznej wiadomości na stronie BIP szkoły informacji adresowych i kontaktowych podmiotów wspierających osoby ze szczególnymi potrzebami.
Działania mające na celu ułatwienie dostępu architektonicznego, cyfrowego oraz informacyjno - komunikacyjnego.
|
Realizacja w całym okresie działania koordynatora
|
|
|
Dokonanie analizy w zakresie dostępności alternatywnej w przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
|
koordynator
|
Zapewnienie osobie ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby lub zapewnienie wsparcia technicznego, w tym wykorzystania nowoczesnych technologii (zapewnienie kontaktu telefonicznego, korespondencyjnego, za pomocą środków komunikacji elektronicznej)
|
na bieżąco, w zależności od potrzeb
|
|
|
Uzyskanie danych zbiorczych do raportu.
|
koordynator
|
Uzyskanie danych w zakresie realizacji uwag odnoszących się do stwierdzonych istniejących przeszkód w dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i zaleceń dotyczących usunięcia tych wad.
|
31.12.2020 r.
|
|
|
Sporządzenie raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
|
koordynator
|
Przekazanie sporządzonego raportu do zatwierdzenia Dyrektorowi PSP im. Jana Pawła II w Potoczku a następnie podanie jego treści do publicznej wiadomości na stronie BIP. Przekazanie raportu do Wojewody Lubelskiego.
|
do 31.03.2021 r.
|